Äntligen fredag iallfall



Godmorgon sweeeeties!^^

Det va rent ut sakt en pissdag igår! Allt gick fel & hade bara massa otur hela tiden.
Denna morgon började väl inte så jäkla bra, men jag hoppas att resten av dagen blir okej:)
Har dock matteprov idag, jag kan upplysa er om att jag kan absolut ingenting. Fick dessutom hem ett brev igår om ig-varning i matte, kul...................

Men skolan börjar idag med att kolla på jurtjyrkogården iallafall :) Det är en skräckfilm av Stephen King, för er som undrar.


Finns en risk att jag kommer skita på mej, men vi får se ..

Kommentarer
Postat av: Louise

hoppas du får en bra helg :)

2011-05-06 @ 09:21:11
URL: http://wizy.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jag ska åka till Turkiet i sommar och förmodligen till Mauritius i vinter :) När får du sommarledighet då? :)

Mvh, Sannalitens.blogg.se

2011-05-06 @ 12:19:26
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0