...



Back to the reality... Haha, nä men skolan är ju faktiskt verkligheten, så jag skulle väl säga back to alla trökiga läxor som man måste sitta & göra hemma hela dagarna!
Så min bloggning blir väl ganska kass, eftersom det är så mycket skolarbeten somsagt.
Men skolan va faktiskt helt okej idag, förutom några två som höll på att kasta både trä & papper i håret på mej, jättekul verkligen *suck*

Kul! Mitt minneskort funkar inte, så jag kunna inte lägga in bilder!! Men aja får väl försöka fixa det på ett eller annat sätt senare då.

nu är jag surig, så då är det ingen idé att skriva mer.


Later dudes!

Kommentarer
Postat av: Noavera

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-08-31 @ 09:53:59
URL: http://noavera.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0