Tjolahopp



Hej hopp! (:

Det va ju fint väder idag också :) Hoppas det håller i sej ett bra tag till, helst skulle det få vara varmt året om...

Jag fick nyss ett samtal från min knäppa vän Tess. Eller ja, jag pratade med Tess i ca 30 sek sedan var det nån annan tjej & kille som tog över luren & börja snacka med mej, vet dock inte vilka det va :p Men det är väl alltid lika trevligt att va social med någon man inte känner...



Tänkte precis skriva eftersom att nu när snön börjar försvinna så kan jag börja använda mina converse, fast jag har ju faktsikt använt dom hela vintern...:p
Men jag håller på att kolla efter ett par nya nu, typ mörklila eller mörkröda tror jag, hm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0