Saker ni kanske eller kanske inte visste


Jag känner att jag inte bloggar tillräckligt mycket, därför får ni en sån här lista:

25 saker ni inte visste om mej, eller?...

• Jag älskar vaniljsås, & då menar jag älskar!
• Jag kan ha väldigt svårt för att vara serös i seriösa sammanhang
• Jag älskar att sjunga med i låten All right now (Free)
• Jimi Hendrix & Bob Dylan är typ mina största inspiriationer
• Jag gillar inte rockmusik från 2000-talet, vissa undantag dock
• Jag bryr mej inte så mycket om vad folk tycker om mej, vilket har gett mej mer självförtroende
• Egentligen bryr jag mej inte så mycket alls, om nånting, oftast, vilket kan sluta i ett dåligt resultat
• Jag har fördomar, fast jag hatar fördomar
• Jag gillar soul
• Jag öppnar mej inte så mycket för folk, varken mina vänner eller familj
• Jag gillar 50tals kläder & musik
• Jag älskar 70tals musik!
• Jag hatar modern teknik, såsom dator, tv, mobil osv. Fast jag är beroende utav allt det!
• Jag är född alldeles försent, borde ha varit född på ett annat årtionde
• Jag gillar Cher
• Jag har lust att kasta en tegelsten på folk när dom smaskar
• Jag har uselt tålamod, därav har jag svårt att lära mej saker
• Ibland lever jag efter citat
• Jag lyssnar både på Eminem & Shaggy, mest för att jag har lyssnat på dem sedan jag var liten
• Jag har bara ärvt dåliga gener av mina föräldrar
• Jag vill vara minst 1.74 cm lång
• Jag har alltid överdrivet stökigt rum
• Jag älskar Kurt Cobain
• Jag skulle ha gjort allt för att få vara med på Woodstock festivalen!
• jag är tveksam om jag ska publicera denna lista, men gör det nog ändå...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0