whatever

Bara för att jag har så kul & inget annat att skriva om just nu;)

Namn: Jessica
Födelsedatum: 26 Maj
Födelseplats: Gävle, bb
Bor: sandviken
Ögonfärg: Typ blå,grå, gröna eller nåt sånt

Hårfärg: Just nu mörkbrunt(nästan svart)
Längd: 155 :(
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Tvilling
Kär:Ja!

Har du under den senaste månaden
.. Shoppat?: Ja
.. Skejtat?: Ja..faktiskt
.. Bakat?: Tror inte det?
.. Stulit något?: nope
.. Motionerat: Ja, men inte med min egna vilja!
.. Solat: Lite halvt
.. Tappat bort saker: Förmodligen

Antal
.. människor du skulle ge ditt liv för: ...1 tror jag
.. piercings: I öronen
.. tatueringar: nope
.. syskon: 1 hel bror
. saker jag ångrar:..
.. skor: Vet ej
.. mascaror: typ 3


Gott & Blandat
Pepsi eller Coca Cola: cocacola
McDonalds eller Burger King: Beror på
Adidas eller Nike: Adidas kanske..
Choklad eller vanilj: På vadå?
Tacos eller Pizza: tacos
Läppstift eller läppglans: Läppstift 
Buss eller bil: Bil
Cider eller öl: Cider

Ärligt
Svär du: ibland
Sjunger du: Japp, dock inte bra
Duschar du varje dag: oftast så
Gillar du skolan: nope
Tuggar tuggummi: Inte nu... men sometimes
Plattar håret: Japp
Gråter du: Ja? ibland

I framtiden
Namn på barn? Oj, typ nåt ovanligt & inte så svenskt
Hur vill du dö?: ...
Vad vill du bli när du blir gammal: Jag ska vara rik
Hur vill du gifta dig?: Med en människa
Vart vill du bo?: USA
Drömjobbet: Har massa med idéer, men dom tar vi nån annan dag

Har du någonsin..
.. Blivit kallad hora?: Ja
.. Blivit nedslagen?: hm? nja, nästan
...Ljugit om din ålder?: Har jag nog
.. Bråkat utan anledning?: Förmodligen inget vettig anledning iallafall
.. Varit uppe 24 h? Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0