Bra eller dålig dag???



Jag har inte riktigt bestämt mej för om det är en bra eller dålig dag idag !?
Jag ska först göra en bra sak(tror jag iallfall) på morgonen, då kommer jag alltså att missa en liten del på första lektionen, vilket är bra. Sen ska jag iväg igen, så jag missar lite på den sista lektionen, vilket jag också tror är ganska bra. Men det är ju trots allt måndag, så hur bra dag är det egentligen? Men jag kanske berättar sedan om vad jag ska göra nu på moronen^^


När jag inte orkar knäppa kort på dagens klädsel ordentligt, så får det bli sånna här. Awesome!
Nä men jag kanske knäpper senare om jag hinner:)

Fast jag har kommit i underfund med att det måste vara en rätt så dålig dag idag, eftersom att jag hade en badhair-day :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0