Dagens puckade planer

Godmorgon♥

Vaknade själv ungefär när tuppen tyckte att det va dags att vakna! Nä, det va ett skämt. Jag va uppe senare än tuppen, men jag va ändå uppe ganska tidigt eftersom att jag lära gå ut med hundjä... hunden.

Min dagsplanering i punktform för er som vill veta vad jag ska hitta på för roligt idag:
*Måla naglarna
*Inte nåt speciellt
*Sola dvs. om solen har vaknat då
*Äta
*Spela gitarr
*Spela munspel
*Tandläkaren
Längre har jag inte kommit än, dessutom var det här helt onödigt eftersom att jag aldrig följer nåt jäkla schema om vad jag ska göra på dagarna. Jag gör sakerna när jag känner för det & i vilken jäkla ordning som helst!
Haha, jag är puckad.








Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO&VARDAG]

Nu finns vinnarna ute på min blogg, men om det inte var du som vann så anmäl dig igen redan nu!:D

2011-04-20 @ 18:08:33
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO&VARDAG]

SV: Vad kul att du är med!:D

Allt bra??:D

2011-04-20 @ 19:50:45
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0