Sån här skitkul lista


Totalt random lista som jag gör, för att jag har absolut inget att göra. Även fast jag borde gå & lägga mej.
Men ni har ju tur att jag gör inlägg för er nattugglor ;)

Vad heter du? - Jessica
I mellannamn då? - Anna
Vart bor du? - Sandviken
Trivs du där? - nope
Brukar du läsa horoskop? - Ja, ibland
Har du körkort? - nä
Äger du några converseskor? - Ja
Favoritdjur? - Hm..? Vet faktiskt inte, häst kanske?
Vad spenderar du dina pengar på? - För det mesta kläder, annars något ätbart
Senaste konserten? - rhapsody in rock om det räknas? Foo Fighters i sommar :D
Festar du? - Inte så ofta
Antal kuddar i sängen? - 4 kanske
Kan du baka bullar? - Har faktiskt aldrig testat
Bläck eller blyerts? - Beror väl på
Mc donald's eller burger king? - Beror på vad jag är sugen på
Är du allergisk mot något? - Ja!! Gräs.
Äger du ett busskort? - Ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Ingen mjölk
Vad åt du till frukost? - Mackor
Hur ser du ut idag? - Lite sliten
Nästa mål i ditt liv? - Nästa?
Vad såg du senast på tv? - två och en halv män
Hur svarar du i mobilen? - Hallå
Vem ringde du senast? - Kom inte ihåg
Antal timmar sömn inatt? - Kommer inte ihåg när jag somnade igår
Sov du ensam? - Jag sov ensam i mitt rum ja.
Vad innehåller din favoritmacka? - Räkor.



En sådan här hund vill jag ha^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0