Ny design osvvvvvvvvvvvv.



Tjohejsan!

Som ni ser(om det inte är fel på eran dator vill säga) så har jag spenderat en liten tid till att göra förändringar på bloggen, hoppas ni gillar det :)
Kändisarna där uppe är några av mina förebilder, ahaha! Nästan, dom är iallafall grymma ;)
För er som inte vet vilka det är så GOOGLA ffs !
Skojja bara, det är Kurt Cobain, Bob Dylan, Eminem, The Beatles, Black sabbath & David Grohl :)

Jimi Hendrix kom tyvärr inte med :( Men han är grym ändå!
Rolling Stones fick inte heller vara med på bild så därför fick deras logo vara en del av min bakgrund^^



Uppdate: Glömde aerosmith totalt, shit jag suger .. Men nästa gång får Steven Tyler ha en stor plats i headern så allt blir rättvist :D

Kommentarer
Postat av: johannabergvall

svar: tack desamma! :)

2011-04-10 @ 00:19:35
URL: http://jjohannabergvall.blogg.se/
Postat av: Vira

sv: vad vill du ha för kaka? :D

2011-04-10 @ 11:48:13
URL: http://kandylandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0