Herrejösses


Vilken dag alltså !...

Började med imorse då jag skulle redovisa min bok i presentation hall för klassen, hur tror ni det gick???
Jo, till en början stod jag & skaka men sedan gick det över så då trodde jag att allt va lugnt(!) Tills jag började må illa, se suddigt, massa black outs & lock för öronen. Jag hörde folk fråga massa saker men jag kunna inte se dom & jag kunna inte urskilja vem det va som sa nåt, eftersom jag hade då lock för öronen. Efter ett tag visste jag inte alls vad jag höll på med utan bara svamlade massa, så jag böjde mej ner & trodde jag skulle svimma, så mitt i redovisningen så sprang jag ut & stod där mitt i korridoren som ett yrt fån. Medans såg förmodligen hela klassen ut så här: ???????. Men jag samlade mej igen & gick in, och där möttes man av applåder. Lyckat!
Jag ångra mej nästan att jag inte stannade kvar där inne & sett om jag skulle ha svimmat eller inte, men troligen hade jag nog bara spytt.

Men som tur är så tog jag ju bussen hem vid tio för att jag skulle till optikern, mindre tur är att jag har tydligen smått utåt skelande ögon & lite syn fel.

Men vidare in mot stan & man blir stoppad av nån journalist som frågar någon fråga & knäpper kort. Så läs annonsbladet(ni som bor i Sandviken) v.16 så kanske jag dyker upp där nånstans.


Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej! Tänkte bara kika in och önska dig en toppenlördag, ska du hitta på någonting speciellt? :)

Fin blogg förresten!

2011-04-09 @ 00:38:16
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0