Färga hår osv....


Godmorgon/dag♥

Gick upp ganska nyss, tror aldrig att jag har varit så trött i hela mitt liv som jag var när jag gick upp...
Måste va för att jag typ inte sov nånting igår natt. & det har börjat blivit just typ vid 4 tiden nu, happyface!

Imån är det skola, blä. Tänkte iallafall göra mej i ordning nu, sen cykla till Ica & köpa hårfärg, vidare hem till pappa & skura altan(:() haha.. Sen färga håret & äta en försenad påskmiddag med syskon & sånt^^
Antar att jag inte har så mycket tid för bloggning idag, men jag uppdaterar iallafall senare ikväll :)


Läskig bild... Ser ni mina ben? inte jag, för dom försvann :o

Kommentarer
Postat av: B L O G G . K A N Y . S E

sv: Tack så mycket!

2011-04-25 @ 20:12:08
URL: http://blogg.kany.se
Postat av: Igeland

sv: dit jag ska gå gymnasiet ;)

antingen sandviken, uppsala eller gävle (:

2011-04-25 @ 21:11:47
URL: http://igeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0