Död mus...eller?



Tjohejsan!

Förmodligen sitter jag i skolan & har matte eller nåt annat spännande ämne just nu,ha ha. 
Men jag passar iallafall på att skriva ett tidsinställt inlägg idag(vilket var igår för er). Men då tänkte jag att jag kan berätta lite snabbt vad jag fick mej för besök igår morse(vilket är idag i skrivandets stund) ..

Jo men där satt jag mitt på golvet framför spegeln & ska platta håret, också ser jag våran katt komma in med en "död" mus i munnen! Äckel tänker jag, men det får mamma ta hand om när hon kliver upp. Men icke sa nicke utan när katten sitter där på golvet men musen framför sej, så börjar den lilla rackarn(musen alltså) att springa, den sprang under byrån där jag satt!! Den jävlen. Jag for iallafall upp & skrek till mamma att det springer runt en mus i huset. Och tro det eller ej men den är nog kvar här(levande) någonstans, haha! Fick aldrig tag på den :(
Om inte så dog den av skräck imorse när jag skrek.



Jag förstod inte riktigt optikern när hon sa att jag hade utåt-skelande ögon ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0