Torsdag = orgentering = blä


Godmorgon♥
Bjuder på en jättefin bild

Haha, fin bild! Men jag försvarar mej med att jag nyss hade varit ute i värsta blåsvädret.......& jag kanske va en aningen upprymd, men har idag ingen aning om varför ?

Egentligen har jag inte så mycket att skriva om,..så ni får en låt att lyssna på istället:)
Btw vad tycker ni om att dom har begränsat gratisanvändningen på spotify?

Jag tyckte dock inte att det var en så farlig begränsning, men förmodligen kommer det att komma massa andra sånna där musiktjänster & då måste dom ju se upp!


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Tack så mycket :) Jag vet faktiskt inte vad som händer i helgen :p Vi får se helt enkelt :) Ska du åka utomlands något i sommar då? :)

Pusspuss, Sannalitens.blogg.se

2011-05-05 @ 09:40:46
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-05-05 @ 16:00:28
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0