Klantarsel


Gaaaaaaaaaaaaah!

Jag är så jävla puckad! Jag hade råkat trycka på knappen "Ändra redigerare" så att menyraden hade försvunnit. So Jessica style'
Men nu funkar allt som det ska iallafall:)

Mitt hjärta hoppade över ett slag igår när jag skulle mata fisken, eftersom att jag trodde fisken hade delat på sej & var nu i två delar, men efter en närmre titt så såg jag att även den hade en hel kropp...! Jag måste ha varit nå sjukt trött...



Me and my dear Coke! Guess I'm addicted... or not, haha

Btw inlägget som nyss ploppade upp under skulle ha varit uppe igår. Men efter några omständigheter bestämde det sej att komma upp nu istället, utan min tillåtelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0