Birthday girl



Wow - vad jag ångrar att jag skaffade Facebook... Närå skoja! Men om man fyller år får man tydligen ett tusentals grattis på sin logg. Så snäll som jag är så svarar jag Tack på alla :)

Men jag fyller ju som sagt år idag, så vi var nyss och fika hos mormor^^ Före det så käka vid ute, på Napoleon. Att sitta på en uteservering här i Sandviken kan vara både kul & lite läskigt, det ända slags folk man ser på stan efter 18.00 är typ alkisar/knarkisar... men dom kan vara rätt så kula att sitta & titta på!

Så här sade tillexempel en "vanlig" man till en alkis:
"- Tjena *****! Kände knappt igen dej. Fan va tjock du har blivit!"

Haha, kanske inte lät så roligt. Men jag var där & jag höll på att garva ihjäl mej!

Sex pistols


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0