Fel på bloggen osv.



Kom precis hem efter att ha haft utvecklingssamtal på skolan. Gick väl ganska bra med tanke på att jag är rätt så ny. Dock faila jag matten, haha! Men jag förstod att jag skulle göra det för jag är inte särskilt bra på det :p
Och jag gillar inte matteläraren tyvärr...

Efter skolan gick jag till gallerian med maddy, trevligt :) Köpte en topp & en sjal.


Omgosh, tänkte precis lägga in bilder på toppen men det sket sej, eftersom att det inte verka funka!!
Dessutom kommer inte alla kommentarer upp när man söker på bloggen heller, men när man loggar in så kommer dom upp !?

Men tack iallafall för dom fina kommentarerna :D

Later dudes!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0