Lista

Tänkte göra en lista så ni kanske får veta lite mer om mej, men självklart kommer det upp mer fakta sen :)

1. Namn? - Anna Jessica Gunnesson
2. ålder? - Född 96
3. vart bor du? - sandviken
4. bor tillsammans med? - Mina föräldrar bor inte ihop, så jag bor med typ låtsassykson och styvföräldrar och sånt..
5. husdjur? - 3 katter, hund och en fisk
10. Något jobb? - Går i skolan på IESG
16. Dagens klädsel? - En alldeles för stor svart tröja
17. Dagens smink? - Inget
21. Har du pojk-/flickvän? - Nej

Favorit:
25. Film? -
oj, kan nog inte välja nån favorit. Finns så många bra, men jag kan tänkte lägga upp filmtips senare på filmer jag jag diggar :) 
26. Låt? - Samma där, kan nog inte välja nån favorit, men jag lovar att ni kommer få läsa mer om min musiksmak senare
27. Mat? - kyckling, currysås och ris är en utav favoriterna
28. Dryck? - coca-cola
29. Stad? - i Sverige måste jag nog säga Göteborg
30. Land? - Som jag har varit i så säger jag "London", men jag skulle vela åka till USA såhäääääär mycket!
40. Ämne i skolan? - På min gamla skola så va det slöjd & bild, men jag tror inte jag har något favorit ämne nu faktiskt...

Antingen eller:
51. Svart eller vitt? -
Beror vad det är på
52. Hund eller katt? - Hund (är dessutom allergisk mot katter)
53. Ute och festa eller hemma och mysa? - Båda, Fast dock inte samtidigt :)
54. Tv-spel eller datorspel? - Beror faktiskt på vad det är för spel
57. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad
59. Svart hår eller blondt? - båda
60. Blåa ögon eller bruna? - Jag skulle helst vela ha bruna ögon, men det är fint med blåa också
61. choklad eller lakrits? - lakrits
62. Göteborg eller stockholm? - göteborg, fast det är inte helt fel att shoppa i Stockholm!
64. coca-cola eller fanta? - coca-cola
66. randigt eller prickigt? - randigt
67. Älska eller älskas? - båda



Vad:
88. Gör dig glad? -
Oj, det finns masssa saker. Men bara jag skrattar så blir jag väldigt glad.
89. Gör dig ledsen? - Det finns nog också en hel del
90. Vad vill helst göra nu? - RESA, funderar om jag ska boka en resa till Portugal i April
92. Vill du ha nu? - Pengar bl.a
93. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Pengar och en skitsnygg klocka
94. Längtar du till? - Sommaren! Och april om jag ska åka till Portugal
96. Ångrar du i ditt liv? mycket, men jag ska börja med att försöka att inte ångra så mycket faktiskt.

Dock så tog jag bort en hel del onödiga frågor, så om ni inte tycker att det stämmer på numrerna så är det därför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0