Dränkt katt



Tro inte att jag är helt död, bara halvt...

Sitter nu på OK, käkar bröd & dricker cola, funkar alltid ! Kom nyss hem från Valbo, fick med mej armband & tights :)
Tidigare så va jag hos Björn, han bor i valbo så jag stannade där o vänta tills jag skulle till köpis. Men jag hade lite otur, för när jag kom till busshållplatsen upptäckte jag att det va en halvtimme innan bussen skulle gå, så då började jag att gå till köpis, också kommer den en bil i racerfart, åker i en stor jävla vattenpöl & stänker ner HELA mej med skitvatten !! :(
Då vart detta helt plötsligt en skitdag, plus att jag måste börja skriva uppsats som ska va inlämnad snart. Men jag orkar verkligen inte...


Känner att jag inte har blogglust nu, så jag skriver imån eller kanske senare!

Later dudes!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0