Dagen vart bättre än mina förväntningar :)



Hejsan!

Dagen vart ändå kalas, haha. Men den vart rätt så skojig trots mina nedvärderande inlägg tidigare :)
Jag sprang till pressbyrån & köpte sallad, sedan fick jag pengar av mamma, så allt ordnade sej.

Men jag mötte först Madde vid hemmakväll, sen kom det några till. Också tog vi bussen till nåt ställe, som jag förklarde som hinderbana. Men det va det verkligen inte, utan det var nå roliga trampoliner & nå roliga bilar, haha! Det va skitkul att åka dom där bilarna, tror jag måste köpa en.
Btw, senare så gick vi en ganska lång bit till dit vi skulle spela curling. Curlingen va ganska skoj, men det va ganska svårt...

Nu är det dags för probabillitymksdhfiso, kan inte ens stava till det... Men vi har matteprov imån, så det är bara att plugga nudå!



Två ganska gamla bilder. Bildbrist förövrigt.


Men visst känns allt mycket härligare nu när solen har börjat kika fram & det börjar bli varmare ute ? :D


Later dudes!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0