Blir tokig!



Godmorgon :)...

Visserligen så klev jag upp för cirka 4 timmar sedan, fast å andra sidan så gick jag ju knappt & la mej. Somna vid 2 tiden i soffan & vakna upp vid 4 tiden.. roligt!

Jag blir tokig! Har hittat på internet ett par converse som jag vill ha(finns inte i sverige), men varje gång jag hittar dom så är det antigen fel storlek, fel på sidan eller 400kr i frakt(!!) Blir galen. Men inatt hitta jag en annan sida som dom fanns på, så håll tummarna att det går vägen ;)
Kan lägga upp bild på dom senare, hinner inte nu.

Hör av mej senare^^

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

SV: vad roligt att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

2011-03-28 @ 10:49:37
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0