Du är en slav under pengar sen dör du



Körde mini-julafton igår med pappa & även mamma faktiskt, eller rättare sagt så fick jag alla mina julklappar igår eftersom att vi drar till Spanien om cirka 1 timme:D
Men fick typ en tv, nån radiosak, pengar & lite små skit, bra skit förstås!

Vi får väl se om det kommer upp några tidsinställda inlägg eller om jag lyckas blogga från Spanien, eller både och?


Nån trevlig, ganska orelevant, även rätt så liten bild på lilla mej, som egentligen inte är så liten iofs...

Gav min låtsasmamma en hemmagjord pepparkaka med texten " du är en slav till pengar sen dör du.", bara för att jäklas liksom. Den var hel i cirka 3 sekunder.

Jag vill inte låta sardonisk, men jag hoppas att ni som firar jul gör det för jäkliga bra orsaker & att ni vet innebörden.

Förövrigt så får ni väl ha en bra dag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0