Bajstrött



Är skittrött & borde verkligen sova! Men jag stannar uppe av nån anledning jag inte kan komma på...?!
Försöker kolla på Öster om Eden, men det går inte så bra...

Fick hem en bok idag där dom typ uppmuntrade 11 åringar att sminka sej, noppa ögonbryna & färga håret, man ba va??? Det stod att man såg finare ut med smink & att man fick bättre självförtroende. Även att man såg bättre ut i andras ögon med smink på. Hur lågt kan man sjunka? Ingen som helst vett & moral...
Själv sminkar jag mej & tycker självklart att det är okej att man gör det, men jag skulle absolut inte uppmuntra folk att göra det, särskilt inte små tjejer ! Jävla inkompetenta idioter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0