what if I say I'm not like the others?




Åkte till valbo en snabbis i morse. Fick med mej ett linne & ett armband hem, vart även frukost på Ikea^^
Senare ska jag åka & fika hemma hos gammelmormor, sedan vidare på annat släktkalas vid niotiden :)

Om det är något jag är grymt sugen på nu så är det glass & Coca-cola...! Bara så ni vet.

Det jag har på mej idag...



Jag blir jämt så bra på bild, eller hur?.... Det var ännu ett utav mina dåliga skämt...

Det var ju så varmt att man kunna ha shorts på sej idag, nice huh? :D

Kommentarer
Postat av: ida

oj! men vad läskigt!!

du ser precis ut som en kändis.. nu kom jag inte på vem bara för det.. men gud va läskigt!

du är värkligen jätte fin!

2011-04-25 @ 13:54:55
URL: http://poncy.blogg.se/
Postat av: Frida Gullarbergs

vart är shortsen ifrån? ^^ jättesnygga!

2011-04-25 @ 19:03:12
URL: http://fgullarbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0