Skor osv...



Härligt väder va ? :) Eller iallafall här i trakterna^^

Jag har inte hittat på nåt särskilt idag, följde med Tess till stan en sväng efter skolan. Sen tog jag bussen in till valbo & ångrade mej när jag hoppat av, för det va så sjuuuuukt mycket folk! Så jag hoppa på bussen & åkte hem igen ..
Hade klackar på mej idag, men det vart så jävla jobbigt att gå i dom, så när jag kom till busshållplatsen tog jag av mej dom & gick med endast strumpor hem.. & det är underligt vad folk ska stirra hela tiden ?!



varför har Jessica målat svart fult kladd på skorna? Jo, för att det såg så fruktansvärt konstigt ut annars, vet inte rikgit varför. Såg ut som Big foot nr1, så därför får ni nöja er med lite kladd här & var.

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Nu finns vinnarna ute på min blogg!:D Anmäl dig igen redan nu om du inte vann!:)

2011-04-27 @ 19:40:37
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0