Thihi




Sloooooooow. Japp så känner jag mej nu. Därför det har blivit så kass upptadering för att jag känner mej så lat & orkar verkligen inte göra nåt, förutom att sitta & glo på tv med en fet godispåse bredvid sej :)
Kollade nyss klart på The story of Niravana...igen. Haha! Men den är ju bra!



Japp, skitvacker bild.
Frågan va om jag skulle kunna tänka mej att jobba som volontär i ett annat land. Ja, för er som undrade.
Btw bilden är sne för er som inte ser det.

Det är dock såhär jag ser ut i verkligenheten, förstår om ni fick en chock nu!

Det är ett under att jag i huvudtaget lägger upp en sådan här hemsk bild på bloggen. Magiskt :o

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO&VARDAG]

SV: Det är bra här med!:D

2011-04-20 @ 21:19:25
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0