The ants



HHHEJSAN!
Har ni haft soligt väder idag? :)
Nu har folket på skolan iallafall börjat att använda shorts, så jag tror värmen börjar närma sej mer o mer^^

Var på myrornas igår med två kompisar, hittade massa fint, köpte dock inget. Men jag tänkte kanske kila in där en snabbis om en timme eller så, men vi får se :) annars bär det nog av till Valbo.



Typ bara 25 skoldagar(nåt sånt) kvar till sommarlov,härligt! :)
Jag funderar på att spara mina pengar(försöka iallfall) till sommaren, för då kanske jag sticker iväg till England på språkresa. Det ringde någon häromdagen & prata med mej om det, ringer idag igen. Är det någon av er som varit på språkrese & vad tyckte ni om det ?:)

Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Åh tack söta du!

2011-04-29 @ 17:29:04
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0