Munk-tisdagen idag såklart !



Tjoho!

Idag är det munk-tisdagen! ;) Så självklart gick jag med Björn & köpte massvis med munkar efter skolan^^
Träffade på Madde på stan, så vi gick till HM & valde ut kläder till Björn som han skulle köpa, haha :)

Btw så igår kväll när jag låg nere här ensam & skulle kolla på tv så hörde jag ljud. Jag förstod att det va musen som jag berättade om. Men iallfall vågade jag inte ligga kvar så jag skulle gå upp & lägga mej o gissa vem jag träffar på vägen då? Jo, är det inte Mr mus! Självklart! Vi båda vart så jävla rädda så vi sprang åt varsit håll, det tog ett tag för mej att komma upp för trappen kan jag lova!

& när jag kommer hem så möter jag självklart katten med en fågel i mun... efter 1 timme möter jag katten igen fast med en till mus i mun(död som tur var). Vidrigt med katter ibland.


Så jättevacker bild .

Kan man bli kär i en död person?(ja det kan man tydligen), men är det normalt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0