Clothes and stuff



Min bror kom ner för 3 sekunder sedan & gjorde mej förbannad på han. Tack så hemskt mycket.
Jag smög in genom dörren så att han inte skulle höra när jag kom hem, för då skulle han bara komma ner & dryga. Men ändå lyckas han komma ner & dryga. *suck*

Men det va en rätt så skön dag i skolan idag & nu börjar ju påsklovet :D
Har ni några speciella planer ni ska hitta på?^^ Inte jag, ska nog bara sitta & käka godis hela dagarna...
men jag kanske förljer med typ klassen & går på Scream 4 imån, men vi får se.

Kom precis en liten kille & plinga på, han vela sälja majblommor. Jag hade inga pengar på mej(så vida han inte tar kort) så jag lära tacka nej, tyckte synd om honom.

My wear it:


Tänker börja kalla dagens outfit för 'My wear it', vet inte varför, men det va skoj att ha nåt annat för en gångs skull :)

Kommentarer
Postat av: © sarastille

sv; kul att du var intresserad, jag hör av mig igen om det blir aktuellt :D

gör du då? :)

2011-04-15 @ 15:48:27
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0